Teamet bag virksomheden

Ledelse & Samarbejdspartnere

NANNA

Bossen & Tøjpusher

Geniet bag verdens bedste træningstøj, som du sjældent fanger uden et kæmpe smil på læben. Kvinden der brugte 1.5 år af sit liv på at designe tights, inden hun overhovedet gad sælge dem. Nanna, vores CEO, bossen, El Jefe blandt mange af hendes kære navne, står for produktudvikling og sørger for, at vi hele tiden kan levere verdens bedste træningstøj. Nanna spreder altid god energi. Alle burde have bare et lille drys Nanna i deres liv!

RASMUS

Vice-Bossen & Tovholder

Han er både partner og medstifter, og dagligt holder han styr på alt hvad der hedder sociale medier samt lever og brænder for at alle organiske medier spiller tip top! Han sørger for at hele DW-familien af influencers og athletes spiller tiptop og at alle er glade. Samt står han for daglig drift og kommunikation mellem interne samarbejdspartnere, så vores dejlige kunder kan få tøjet ud hurtigst muligt uden problemer. En vaskeægte SoMe-mand!

MARC

Marketing Geni & Alt-mulig-mand

Åh Marc. Uden Marc, ville der ikke være et DW. Eller jo, men i ville nok aldrig have set det. Marc er vores Paid Ads- hjemmeside, ildebrands-slukker, og vaske ægte SUPERMAND. Marc’s kreative evner overgår langt de fleste og han træder altid til hvor han kan se at han kan hjælpe. Hvis man gerne vil have succes i livet, skal man have en Marc ved sin side. 

Vores fantastiske familie

Athletes & Ambassadors

MALIN

Mød vores norske stjerne - Malin ("Mar-lin"). Malin arbejder til dagligt som onlinecoach og samtidig prøver hun hver dag at sprede en masse inspiration og træningsglæde til hendes følgere. Malin er kæmpe tilhænger af Aperol 🍹 og derfor elsker hun også at vise at der altså er plads til det hele i en sund tilværelse. Men hvis der er noget hun er en sucker for, så er det at sidde derhjemme og se folk på YouTube lave mad og spise det. 👀

AMALIE

Mød vores humørbombe Amalie. 😍 Amalie er 26 og arbejder som ergoterapeut på et bosted for unge med dobbeltdiagnoser. Hun går op i god mad og god træning, men man kan altså også finde hende på sofaen med en pizza, siddende og se Astralis give den gas. Amalie går meget op i at vise alle aspekter af hendes liv. Både de gode og dårlige dage. Til dem som er i tvivl, så elsker hun al slags pizza. “dårlig pizza er god pizza”. 🤣

ROSA

Mød Rosa! Rosa er 24 år, bor i KBH og er til dagligt onlinecoach hvor hun hjælper med at gøre en sund forskel for andre mennesker. Rosa er super udadvendt, kæmpe dyreelsker og er en sucker for god mad!Hendes egen mission er at sprede budskabet om mindset, velvære og sundhed. Rosa træner udelukkende for sin egen skyld og har desuden også en guilty pleasure for Nutella, udtaler hun selv. 👀

CATHRINE

Det her er Cathrine. En vaske ægte crossfitter. Cathrine sprudler af livsglæde og er altid klar på en udfordring. Dem henter hun ofte til sine crossfit træninger. 👀 Cathrine træner derudover fordi hun elsker, at man altid kan blive hurtigere, stærkere og dygtigere. Cathrine er også kæmpe fan af et godt fællesskab og elsker at give den gas til en workout sammen med andre. Når Cathrine ikke kan findes i crossfit centeret, så kan man højst sandsynligt finde hende i bageren på jagt efter bagværk, surdejsbrød eller en god flødekage. 🤤

MICHELLE

Mød Michelle! Selvom Michelle er fra det mørke Jylland, spreder hun hver dag godt humør og god træningsenergi på hendes Instagram! Michelle er 23 og bor i hus med sin kæreste i Aarhus. 🏡 Til dagligt slynger hun tal rundt i et forsikringsselskab. Hun elsker at møde nye mennesker og så elsker hun MAD. Michelles egen Instagram handler om træning og mentalt helbred, hvor hun gerne vil inspirere andre mennesker til at nyde en aktiv og dejlig livsstil. Hvis der dog er noget som Michelle IKKE kan modstå, så er det is og sushi. 🍦🍣

Historien om Diversity

DiversityWear ApS blev grundlagt i 2021, men har været undervejs i længere tid end det. Drømmen startede allerede tilbage i december 2019, hvor det endelig gik op for os, at vi kunne være med til at ændre verden - få skridt af gange. Vi ville skabe en familie, et brand og det bedste tøj på markedet. Tøjet skulle passe alle mennesker, det skulle være 'sikkert' at bære og man skulle føle sig tilpas og selvsikker i det. Familien skulle bestå af os i driften så vel som alle, der engagerer sig i DiversityWear. Der skulle være plads til alle og det skulle netop føles som en familie, hvor vi alle støtter hinanden. Branded skulle være et safe-house for alle, hvor man kunne spotte en anden i samme tøj og vide man allerede var bedste venner.

Det må man sige, at vi er nået langt med. Branded er på plads, tøjet er produceret og familien bliver større for hver dag der går. 💜 #DW